Tags

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Copyright Oslo Kammermusikkfestival

Copyright Oslo Kammermusikkfestival

Fredag braker det endlig løs med Oslo Kammermusikkfestival. Jeg gleder meg til å ta vennegjengen med på åpningskonserten i Universitetets aula, i hvertfall de som ikke har vært så uheldig å dra på ferie akkurat nå
Til helgen skal jeg jobbe som frivillig for andre gang etter å ha vært publikum diverse ganger før det. Og det kan jeg bare å anbefale alle til å prøve ut en gang. Jeg personlig synes det er utrolig morsom og spennende å bli kjent med festivalen “litt” fra innsiden. Utrolig lærerikt og det er mye jeg kan dra med meg videre til egene arrangement. I tillegg så møter man jo mange flotte engasjerte mennesker.
Mens helgen går til med å jobbe for festivalen så skal jeg nok se å komme meg til noen konserter som publikum i neste uke. Mye bra å velge blant…
Hvis du ikke har fått med programmet ennå så ta en kikk. Ta også en titt på festivalens facebook-side. 🙂

Håper vi sees 😀

